このトピックには1件の返信が含まれ、2人の参加者がいます。3 年、 9 ヶ月前に TOMO さんが最後の更新を行いました。
- 投稿者投稿
匿名注文完了メールの後、
Thank you again for shopping with us at Blue&Cream Online. As standard procedure for orders made with an international credit card, we require address verification, you verify by following the steps below: We’ve made a small “pre-authorization” charge to your credit card of less than $1. Contact your bank from the phone number provided on the back of your credit card and inquire what specific “penny” amount has been charged for security verification (it will be between $.01 – $.99). Once your card issuer has provided the amount, verify the penny amount with us via e-mail (estore@blueandcream.com) or by contacting our customer service department at 888.517.7773. Once this verification is submitted, we will clear your order for delivery.
上記のメールが届いたのですが、カード会社に問い合わせ、連絡しないと商品が届かないということですか?
また、問い合わせ後の対応について教えて頂けますでしょうか。
宜しくお願い致します。
こんにちは(^^)
メールの内容は、
「クレジットカードの本人確認のためクレジットカードに少額の入金をした。
入金が確認できたら入金した金額をメールか電話で教えて欲しい。」
という内容です。
ご利用のカード会社に連絡して入金の金額をご確認の上、記載のメールアドレスに返信すれば良いと思いますよ。
どうぞよろしくお願いいたします。- 投稿者投稿